Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΜΕΣΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ Η ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ;

Τι να προτιμήσω για την ασφάλιση μου; Να έχω τον προσωπικό μου ασφαλιστή ή ν΄ασφαλιστώ μόνος μου μέσω διαδικτύου μήπως και μου βγει φθηνότερα;

Τη τελευταία δεκαετία  παρατηρούμε μια ραγδαία αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων σε όλα τα είδη που μπορούν να πουληθούν αλλά και στη παροχή υπηρεσιών,
ένα είδος  παροχής υπηρεσιών που πωλείται  μέσω διαδικτύου  είναι και οι ασφάλειες . Σε αυτό συνετέλεσε η εξοικείωση του  καταναλωτή με το διαδίκτυο αλλά και η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση η οποία ώθησε τους καταναλωτές να ψάχνουν ότι φθηνότερο γίνεται, αγνοώντας ή και να εθελοτυφλούν ακόμα ότι ίσως να  μην ασφαλιστούν σωστά.
Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες θέλοντας να μειώσουν το κόστος  πρόσκτησης εργασιών αλλά και για να διατηρήσουν αμείωτα τα κέρδη τους παραγκώνισαν τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή .
Ο ασφαλιστικός  διαμεσολαβητής όμως με τις  γνώσεις την εμπειρία του αλλά και τη προσωπική επαφή που έχει με τον πελάτη είναι σε θέση να του προτείνει το ποιο κατάλληλο  πρόγραμμα για τον πελάτη του και δεν είναι απαραίτητο να είναι ποιο ακριβό από ένα αντίστοιχο απρόσωπο διαδικτυακό ασφαλιστικό πρόγραμμα. Ειδικά στις ασφάλειες των οχημάτων  υπάρχουν προγράμματα που είναι ποιο οικονομικά από τα ανώνυμα διαδικτυακά.
Εκτός των παραπάνω ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής  σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου  θα σηκώσει ότι ώρα και να είναι το προσωπικό του τηλέφωνο για να δώσει στον πελάτη του οδηγίες και συμβουλές για το πως θα πράξει περεταίρω  και θα αναλάβει την γραφειοκρατική διαδικασία της αποζημείωσης του γλυτώνοντας του χρόνο και χρήμα. .Επιπλέον ο ασφαλιστής  παρακολουθεί τα τεκταινόμενα της αγοράς και ενημερώνει τους πελάτες του  για θέματα σχετικά με την ασφάλιση τους.
Πριν ασφαλιστούμε λοιπόν καλό θα ήταν  να αναλογιστούμε τι  ακριβώς θέλουμε από μια ασφάλεια,και μετά να προχωρήσουμε στο τρόπο που θ΄ασφαλιστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου